Tuesday 21 February 2012

tentang rasa _astrid

assalamualaikum !
hye guys ? pnah dga lgu tentang rasa ? nyanyian astrid ? ost vanilla coklat ?
tak pnah ea?
nie mesti tak layan cter vanila coklat kan ?

erm , btw lagu ni sedap sangat
penuh makne tersurat dan tersirat 
kalau boleh aku nak nyanyi lagu nie untuk kau , tapi boleh ke ?
HAHA , 

perhatikan lirik tu betul2 , 
kalau kau jenis tangkap feeling senang lah nak faham means lagu ni !

Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


Tentang cinta yang datang perlahan

Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya




No comments:

Post a Comment

 

Mira dan Afiq (3.3.2014) Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting