Monday 27 February 2012

hang out dengan derma n faiezura :D

assalamualaikum !
hey guys ? night all :PP

haa , hari ni aku nak kongsi psal pengalaman aku hang dgan derma n zura :D
heheww , seronok tahap babenggg ahh
kiteorang gile-2
ngee D:

semalam kiteorang lepak dekt Kajang :D
dekat-2 jea , sebab ayah aku tak bagi pegi jaoh-2 :D
caring kan my father ?
acct ayah aku tak kasi hang semalam 
tapi aku nak jugak pegi sebab nak dah janji n nak cri buku 
for examination next week
so dgan berat hati , ayah aku bg pegi

weee ~
seronok lah ken ?sebb wktu bulan 1 aku nak hang , ayah aku tak bg
tpi sebab si farah tu , ajak tolong dy sebb sepupu dy nak kawin ,
ayah aku bg klua
tu pon susa lah 
bukan sebab ape , tpi ayah aku tak suke menyusah kan orang lain 
bile dah kena tolong mesti lah sampai tga malam ken ?
so aku mintak izin ayah n ibu aku nak tidur ruma farah 
ayah aku bg , sebb ruma aku dgan farah tak jaoh mne pon

erm , okay tutp cerite sal farah 
now aku nak cter sal hang aku semalam 
semalam tempat yang kiteorang pegi , dekt ceria box n village view

g ceriabox buat ape ?
buat kuih D:
ahha , kau tak tahu kea ?
orang pergi karoke lah :d
aku dah promise dgan derma n zura n support karoke 
so aku bayar kan lah :)
habes duet aku dekt situ jea ^^
tpi tkpe , bukan selalu belanje memb ken ?
sesekali klua kan duet untuk memb , ape salaa nye ?
kiteorg bertiga mcm orang tak betul 
biase lah nak release tension 
kiteorg sume berjoget dekt dalam box uw 
time jiwang , duduk diam jea
smpai hindustan n dangdut ,kiteorg bergelek lah , buat tarian lah 
mcm2 kiteorg reka 
zura n derma , dorunk terlebih gile 
lupe mkan ubat mcm tuh lah , aku nak karoke pon tak senang 
bile tngok dorunk bergelek , terus tergelak akuu ^


kiteorang rancang nak g tngok wayang , karoke , bowling n village view
tpi sebab kepandaian maseng-2 
dengan bangga nye kiteorg karoke smpai 2jam
start dri pkol 12 smpai pkol 2 lebih :D
ngee :PP

so terpakse lah cancel tngok wayang n bowling
pkul 2 tuh kiteorg g bus stand n tunggu bus nak g jalan reko , ktm n blahblahblah D:
lepas ade bus , kiteorg pon naik lah , then berhenti dekt depn village view untuk makan :D
makan zura support 

zura date dgan bf dy dekt village view sebb bf dy kje situ 
serius sweet doe :D
ahah , aku mengaku yang aku jeles 
waktu nak amek order , ade sorunk mamat ni budak vv gak ahh 
dy mintak numb akuu 
HAHA , sumpah lawak doe 
dy sungguh2 , nak dekat dgan akuu 

dy tengok jea kiteorg g mne 
zura cakap dgan aku , kalau kau g vv mesti melekat sorunk
tapi rezeki aku semalam , 2org yg melekat dgan aku 
ade sorunk mamat ni plak , muke dy sebijik mcm korea 
OHH GOD ! 
handsome gile
zura n derma petik nme aku cakap , aku nak numb dy
dy punye lah klua kan handphone dy 
HAHA , awakkk , sorry sngt D:
saye mengaku awak handsome , comel sume nye ade lah 
tpi sye still pertahan kan status sye :')

saye takkan khianat aqib even sye minat mcm mne pon dekt awk
sebb minat tak semestinye suke n cinta kan ?
minat ade bnyk maksud 
:)

sorry sngt , sebb memb sye petik name sye 
tak tahu pon dorunk nak numb awk 
tpi sebagai memb , aku gentle lah , cakap dgan mamat tuh sendiri
dy blah dgan muke yg hampa , ahha , agak lah :P
main suggest jea

tapi serius , mamat yg amik order uw , 
pujuk aku , dy nak jugak numb phone aku 
tpi sayangkan ?
sye sombong dgan awak ?
haha , mesti lah , awak ingt sye ni mcm mne ?
jenis bile org mintak terus bg kea ?

nak kena tengok jugak ken ? kalau kau dah menggatal mcm tuh 
mesti dengn sume perempuan perangai kau same ?

sorry kalau semalam , aku sombong dgan korunk sume 
korunk pnggil aku just senyum je ken ?
ngee :D
muke kau berubah bile kau tanye tak klua dgan pkwe ke /
then derma jwab , tak pkwe dy busy 
:P

HAHA , suke tngok muke awak wktu tuhh :D
okay sye jahat sikit :P
ahhaa , gurau2 jea , jgn marah 

lame gile kiteorg lepak vv 
teman zura g dating
wktu nak balik , zura gdo dgan bf dy , haa sudah , nak kena pujuk plak 
wktu tu lah dorunk mention nme aku dekt budk ala2 korea tuh

bile zura dah baik dgan pkwe dy 
kiteorg pon nak balik lebih kurang pkul 5 gitu lah
bus lalu 2/3 kli je 
tpi aku nii memilih siket ,
bus penuh aku tak nak naik
lgi pon bnyk warge asing , tkut aku lepas kejadian dekt kedai buku tu 
serius aku trauma siket 

zura dah merungut gile babengg 
perkataan yg dy sebut asek , takut , takut jea 
geram plak aq ><
nseb baek aq syg kau , klu tk dh kne sekali :P
huhu , jokejoke @_@

lme2 dh bosan tunggu bus , 
aq call ibu aku n ckp bus tkde 
mak ngah aq dtg amek dekt vv tuh :P nseb ayah aq tkde 
klu tk , hbes akuuu ><

okay , dh lh tuh 
pent aq menaip :))
okay , ade yg dekt ats ni gurauan 
jgn amik hti klu terase or ppe jlh :)
k , last word , zura n derma ! korunk sporting hbes ahh :* sayg siket :PPP


No comments:

Post a Comment

 

Mira dan Afiq (3.3.2014) Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting