Friday 24 February 2012

humpp !

assalamualaikum !
hey korunk , hari nie bosan kan ?
yupz ! petang2 nie memang bosan tahap babengg !
tak tahu nak buat ape lagi ? give me some idea?

haa , okey , !
dah terlintas dekat fikiran aku satu bnde
okay , acct aku sad gile babeng ry nie  sebab memb aku ramai yang takde mood

puas aku pikir , 
rupe-2 nye sebab lelaki , 
btw aku faham sngt dengan memb aku 
chill lah kawan 
hidup nie tak kan berhenti menyakiti kite 
:)

selagi kite bernyawe, kite tak kan pernah berhenti menerima cobaan n dugaan 
that's why kite kena banyak kan bersabar 
maybe dah takdir kite kena mcm nie
nak tak nak , kite kena hadapi dgan tabah 
korunk sume kawan aku 
n aku kenal sngt dengan perangai korunk sume
sume kuat2 belaka 
bile aku sedih n susa hati becoz laki , 
korunk bg aku semangat n dorongan

korunk sume cakap dengan aku 
ramai lagi yang tunggu kau dekat luar sane 
ye , aku tahu memang susa nak terima hakikat bile orang yang kite sayang 
tipu kite bulat2 
okay , buat kite nie mcm tunggul kayu 
just txt kite bile sunyi 
just call bile tak de kje nak buat or time bosan yang teramat

aku dah lali dgan sume tuh 
sejak dripade aku kena mcm tuh , 
aku kple pon , aku tak de nak taruh harapan 
sebab aku tahu lambat laun kiteorg akan break jgak 

bak kate mak aku 
kalau kite sayang orang , tapi orang just ambil kesempatan dekat kite tak gune jugak
orang tak pernah nak hargai kite , sedangkan kite hargai dorunk

aku simpan kate-2 mak aku tuh
lagi stu mak aku pesan 
kite kalau nak tahu orang tu sayang kat kite or tak , dy tak kan abaikan kite 
mcm mane kite kenal dy dulu smpai kite kaple
perangai die tetap same tak berubah
even dah break pon , layanan dy terhadap kite same 
dulu kalau kawan kite salu tegur , main mesej sume
tapi bile kaple , 
mesej pon tak , 
sebab die tahu yang kite nie dah jadi hak milik dy , even tak tahu kekal or tak ?

kite nie perempuan , 
senang nak sayang orang wey 
aku pon same 

tapi bile kite dah sayang 
orang tuh akan ambil kesempatan dekat kite 
sebab , orang yang mudah menyayangi orang lain ni susa nak membenci kan ?

aku hope sngt , jangan nak moody sebab laki , even aku tahu korunk sedih n susa nak terima kenyataan
tapi korunk moody tak bole ubah balik , n mase tak kan patah balik 
so dah tak gune 
korunk tahu kan bile memb aku sedih , aku lagi sedih 
:'(

No comments:

Post a Comment

 

Mira dan Afiq (3.3.2014) Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting