Wednesday 8 February 2012

kegilaan kami 3 sahabat :D

assalamualaikum :D
hey guys !
ry ni nak story aboud my friend :)
HAHA , kegilaan kiteorg dekt schl tdi
ngee :D terbayang lagi dekt ingatan :)
the best doe td :DD

hari ni kiteorg bertugas dekt koop , kelaka gile ohh ==' 
kiteorg buli junior kiteorg :D
HAHA , dy msok je koop , kite org pon lepak dekt tepi peti sejuk n mule story 
first sekali bukak cter akuu ^^
HAHA . cter pasl aqib akuu , ngee :D rindu dy ;')
lepas tuh si bella plak , dy sebok cter psal budk FB dy , HAHA , bell , best lahh cter kau , ekspresi muke kau tak leh blah doe , tpi don't worry sebb comel sngt muke kau td ,
lepas kiteorg dah diam , si farah plak bukk cter ,
yg klaka time farah nak story , time tuh lah aku n bella buat2 g beli oatkrunch lah , beli air , kerepek n mcm2 dekt koop , muke farah bengang gile td ^^
tpi dy pndai cover td :) sorry sayangss :)
joke je td tuhh , tpi sebelum kiteorg story , aku dgan nabila hassan lepak depn koop n buat chicken dance 
nseb takde org , NGEE :D
tpi ade sorunk ckgu ni perasaan aku dgan nabila buat chicken dance tak silap aku ckgu koko , hee :D diam2 au ckgu , 

tgah syok2 lepak dgn ilah n nabila,
si bella ni n farah bole plak jerit dri dlm koop suro aku tolg kire buku yg budak tu beli , sabar jelah , 
tkde chan lngsung aku nak 'dating' dgn ilah n nabila , ade je nak kacau
aku pon g lah tolg dorunk . sebb kesian , nnti salah kire susa plak^^
lepas dah kire , aku pon lepak luar blik n bluetooth lagu , tpi hp aku ni mcm bangang , 
lagu yg aku bluetooth tak dpt connect , sengal je , dah la lgu best , boomerang_pitbull
:'(
sedih gile , tkpe nabila , nnti aku try lagi , yg penting aku nak jugak lgu tuhh
HAHA , 

tak bpe lme lepas tuhh , nabila nak blik n aku pon msok lah koop , bile lepk dgn farah n bella lah , aku jadi mereng :D
mereng dri segi perangai , serius td kite mcm budak2 
aku bukk lagu dekt hp aku n bukk lgu chicken dance ,
si bella ni dgn muke selamba pegi menari chicken dance ,
haha , dy comel ohh=='

lepas layan chicken dance , 
aku bantai bukk lgu hindustan , al maklum lah aku dgn bella layn hindustan 
si farah tak layan , 
dy dah segan bile aku kuatkan volume , dy g duduk bersila dekt ats karpet 
:D
sengal je , kate sehati sejiwe , :')
ngee D:

leps dah penat layn lgu ^^
kite duduk bersila ramai2 , n bce doa iftitah ken ?
hafal blik cre nak solat :)
ngee D: haha , segan je td , haduy yaii , spe lah bce gagap td ?
:P haha , sorry beb , tpi aku tak mention nme kau :)

erm , rindu time tdi weyy ,
serius kite mang gile2 , btw kan korunk , hal td kite sme2 simpan au , just kite due yg tahu ,
tuhh soal peribadi antara kite ^^
tpi serius muke kau bell , wktu nmpak budk tuhh dgan awek dy , muke kau terkejut kan ?
chill dah lah , 
minat ape salahnye :D
haha , kalau kau dpt dy , aku tabik gile dgn kau ohh =='
rilek auu , kau still bole perhatikan dy dri jauh , bukan jauh mne pon , sebelah kels je kan ?
kalau rindu kau jengah2 je keyh ?
okay goodgirl :D

tpi stu je kite tak buat tdi ,
lepak mcd , semalam citooo , haihh -,-
tpi takpe lah , sebb farah demm kan ? sokey , next time bole kan ?
bulan 6 ni kite nak hang ssme kan ?
kite 3 je aw, lepak jauh2 sikit :D g pantai nak takk?
kalau dekt pantai bole release tension doe :)
bole cuci mate , haha , means crikan bf for farah ni :) kalau kau nak pon bole bella?
aku crikan , tpi kalau aku tak boleh sebb aku dah ade laki ^^ wee ~~

erm , kalau jd , korunk just calling2 au , nnti kite meet :)
3org je tau?
jnji auu
? jangan tak jdi lagi , mang aku angin stu badan :D tak nak layan korunk nnti :d
hee D:

haa , okay cukup lah smpai sini :D
nak maghrib dah ponn :)
ilapppyouuguysss :*

No comments:

Post a Comment

 

Mira dan Afiq (3.3.2014) Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting