Thursday 26 January 2012

dating :3

weyy korunk ! 
seriously aku jeles doe tngok orang yg berkaple ni g dating 
awwww <3
sweet doe ! 
ry tuh aku teman memb aku g dating dgn bf dy ,
shitt ! sweet giler , makan suap-2
tali kasut tercabut pon bf kau tolg ikatkan blik , 
pas uw korunk celebrate anniversary korunk 2 years , 
weyy , sweet giler , serius aku tak tipuu !

kau jmpe bf kau tiap hari , depan rumah lagi kan ?
parents kau dh knal dgn bf kau ,
untunglah parents kau open , 
ibu and ayah aku kureng sikit bab-2 ni ,
lebih-2 lagi aku still skool


kau tengok gambar ats ni ?
sweet kan ?
dekat pantai gitu dy lamar gf dy , errr -,- okay jelly :D

last aku date pon bulan 7 wktu still kple dgn ex aku ,
stu skool , tpi takde lah date dlm skool ,
:D tak main lah ken ?

erm , dy bg aku bntal love n kiteorg tukar rantai 
okay ==' 
skunk bntal n rantai tuhh aku dah campak dalm laut ,
no more memorize about him , capital r :)

now aku ade aqib je !
aku syg gile dekt kau weyy ,
sayang sangt !
kau je boleh bg aku senyum , kau je boleh buat aku tergelak , even tetengah mlm kau call aku tga mamai bru bngun tdur kau buat lawak 
dgn sore kau yg manje uw , buat aku tak nak letak kan phone je , serius aku syg kau weyy !

<3 aqib qhairel azwar <3


No comments:

Post a Comment

 

Mira dan Afiq (3.3.2014) Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting